Kilpailu- ja valmennustuet

RatsuTeam ry:n valmennus- ja kilpailutuki

RatsuTeam ry tukee jäsenistönsä tavoitteellista ratsastusurheilun harrastamista myöntämällä tukea valmentautumiseen ja kilpailemiseen. Tukia myönnetään vuosittain budjetin sallimissa rajoissa tuen myöntämisen edellytykset täyttäville jäsenille hakemusten perusteella.Tuen saajan on oltava RatsuTeam ry:n varsinainen jäsen, ja kilpailutuen osalta myös edustettava RatsuTeam ry:tä kilpailuissa kaudella, johon tuki kohdistuu.

Valmennus- ja kilpailutukien myöntämisperusteita ja määriä voidaan tarkistaa vuosittain. RatsuTeam ry myös varaa oikeuden olla myöntämättä tukia, mikäli kriteerit täyttäviä hakemuksia ei tule tai seuran taloudellinen tilanne ei salli tukien myöntämistä.

Anottavien valmennus- ja kilpailutukien lisäksi RatsuTeam ry:n hallitus voi harkintansa mukaan jakaa stipendejä ja palkintoja kilpailuissa menestyneille tai seuratoiminnassa ansioituneille jäsenilleen.

Kilpailu- ja valmennustukia haetaan täyttämällä lomake RatsuTeam ry:n nettisivulla:

Paluu etusivulle