Liity jäseneksi

RatsuTeamin varsinaiset jäsenet ovat seuran kautta myös Suomen Ratsastajainliiton jäseniä ja saavat myös SRL:n tarjoamat edut. SRL:n edut ja jäsenhuone eivät koske kannatusjäseniä.

Ratsastajainliiton jäsenetuja

SRL:n jäsenenillä on tapaturmavakuutus, joka on voimassa aina hevosia hoidettaessa, ratsastaessa sekä matkoilla tallille.

Hippos-lehti.

SRL:n jäsen voi suorittaa ratsastuksen hevostaito- ja ratsastusmerkkejä, osallistua ratsastuskilpailuihin sekä toimihenkilökoulutuksiin ja toimia koulutuksen jälkeen tuomarina, ratamestarina, stewardina jne.

Lisää tietoa liiton ja yhteistyökumppaneiden tarjoamista eduista löyyy SRL jäsenedut sivulta. Varsinaisilla jäsenillä käytössä myös SRL jäsenhuone, josta löytyy jäsenkortin lisäksi vaihtuvia etuja yhteistyökumppaneilta. Jäsenhuone löytyy osoitteesta oma.ratsastus.fi

RatsuTeamin varsinaisten jäsenten maksut sisältävät SRL:n maksun ja seuran osuuden, joka on 5 €.

Vuoden 2024 jäsenmaksut:

• Seniori 61 €.
  • Juniori 54 €. Juniori on sen vuoden loppuun, jolloin täyttää 18 vuotta.
  • Perhejäsen 33 € seniori / 29,5 € juniori.
  • Kannatusjäsen 20 €.

Täytä liittymislomake liiton sivulla: https://liity.ratsastus.fi/

Valitse seuraksi RATSUTEAM RY

Perhejäsenyys

Perhejäsenyyttä käytetään, kun samasta perheestä on useampi jäsen. Yksi perheestä on jäsen ja seuraavat perhejäseniä.

Perhejäsenen (seniori ja juniori) edut ovat muuten samat kuin täysjäsenellä, mutta hän ei saa Hippos-lehteä eikä hänelle voida myöntää kansallista kilpailulupaa tai toimihenkilöoikeuksia. Perhejäsenen täytyy asua samassa taloudessa täysjäsenen kanssa ja kuulua samaan seuraan kuin täysjäsen.

Kannatusjäsen

Kannatusjäseneksi liittymällä voi tukea seuran toimintaa. Kannatusjäsen kuuluu vain RatsuTeamiin, mutta ei RatsuTeamin kautta Suomen Ratsastajainliittoon. Kannatusjäsenellä voi halutessaan olla Ratsastajainliiton jäsenyys jonkin toisen ratsastusseuran kautta.

Kannatusjäsen ei voi hakea seuran jäsenelle maksettavia tukia, kuten kilpailu-, valmennus- ja koulutustuet.

Kannatusjäsenellä on oikeus osallistua kaikkiin seuran jäsenille tarkoitettuihin tapahtumiin. Seuran kannatusjäsenet ja varsinaiset jäsenet saavat yhdenvertaisesti alennusta useimpien seuran tapahtumien osallistumismaksuista.

Kannatusjäseneksi liittyessä on myös täytettävä liittymislomake ja jäsenyydestä tulee lasku liiton tai jäsensihteerin kautta, jäsenyyttä ei makseta seuran tilille.