Auli Säynäjäkangas

Jäsensihteeri: jasen.ratsuteam(at) gmail.com

(poista sähköpostiosoitteista välilyönti)

Seuran puhelinnumero 044 276 2706

Sähköpostilla tavoittaa parhaiten. Huomaa, että toimimme talkooperiaatteella töiden ja muiden toimien ohella. Seuran puhelin ei siis kulje töissä mukana ja sähköpostiin ei välttämättä saman päivän aikana saa vastausta. Pääsääntöisesti seuran sähköpostia seurataan lähes päivittäin ja vastauksen saa saman päivän aikana tai viimeistään seuraavana päivänä, mutta ei kiireellisissä asioissa voi joskus olla enemmän viivettä.

Jäsenasioissa ota ensisijaiseesti yhteys jäsensihteeriin. Jäsensihteeri hoitaa myös kilpailulupalasku asiat. Jäsensihteeriposti tarkastetaan noin kerran viikossa.

Yhteystiedot päivittyvät automaattisesti SRL:n jäsenrekisteriin, jos olet tehnyt muuttoilmoituksen postille. Jos yhteystietosi eivät ole muuttuneet muuttoilmoituksen teosta huolimatta, ole yhteydessä jäsensihteeriin.