Jäsenmaksut

4.1.2020

RatsuTeamin jäsenmaksut säilyvät samana kuin viime vuonna. RatsuTeamin varsinaisten jäsenten maksut sisältävät SRL:n maksun ja seuran osuuden, joka on 5 €. Jäsenhinnat varsinaisille jäsenille: seniori 59 €, juniori 52 €, perhejäsen 32 eur. seniori / 28,5 eur. juniori. Kannatusjäsen 10 €.

Tämän vuoden jäsenmaksun maksamisen yhteydessä voit tilata e-laskun, jolloin saat vuodesta 2021 jäsenmaksulaskusi sähköisesti. E-laskun käyttämisellä myös seura säästää postimaksuissa (vuonna 2019 paperilaskun hinta oli 1 € / lasku) . Ohje e-laskuun SRL:n sivulla. https://www.ratsastus.fi/tiedotteet/jasenmaksulaskun-maksaminen-e-laskuna/

Vapaaehtoinen lisävakuutus maksetaan jatkossa liiton lisenssikaupassa eli laskua ei toimiteta korttisaatteen mukana, kuten tähän asti. Jotta lisenssikaupan osto onnistuu, jäsenellä täytyy olla henkilötunnus jäsenrekisterissä. Jos henkilötunnustasi ei löydy, ota yhteyttä jäsensihteeriin.  Oston siirryttyä kokonaan lisenssikauppaan myös lisävakuutuksen vakuutuskausi muuttuu siten, että tänä vuonna maksettu vakuutus on voimassa tammikuun 2020 loppuun (aiemmin ollut maaliskuun loppuun).